Tajuk entri hrni , Wanna Move to Rawang ?? Yesssssss . Etcually abah Aienn tengah cari rumah area Rawang . Sedih kay sedihh ! Rasa berat sangat nak tinggalkan Selayang n kawan'kawan semua . Dah 12 tahun dok Selayang tiba'tiba nak pindah . Memang ikutkan hati tak nak laahhh .. Tapi nak buat macam mane kan .. Takdir . Abah Aienn janji , lepas je jual rumah kat Selayang , nak belikan Aienn Canon . Memang tak percaya . Tapi Ianya Benar .. :'D Tapi bila dengar janji abah tu , Aienn sikit pun tak happy . Walaupun dah lama Aienn tunggu abah janji nak belikan . Sebab apa Aienn tak happy ? Yelahh , mane taknya , kene pindah dulu baru dapat beli . Kalau boleh , tak dapat canon pun takpa . Asalkan tak payah pindah . See , bertapa sayangnya Aienn dekat semua memori dekat Selayang ? Yelaahh , sape nak pindah'pindah bagai ni ? Ce cakap . Sape nak ? Aienn rasa tak ramai kot . Hanya orang yang ada masalah je yang nak pindah . :')
Bila Aienn tanya mak Aienn "Mak nak pindah ?" Mak Aienn cakap "Habis ? Nak buat macam mana ? Mungkin ada hikmah kalau kita ikut cakap abah"
What ??? Biar betik ?? Mak terima je semua ni ?? Hmm . Okay . Aienn pun kena terima yang Aienn kene tinggal kan apa yang Aienn suka . :') Apa yang Aienn harap sebelum pindah ni , kawan'kawan Aienn tak buat Aienn sakit hati . N bf Aienn buat Aienn macam dulu . Borak sama'sama , luah kan perasaan sama'sama . And others . Tu jaaa :') Please .
Okay , sampai sini je cerita hari ini . Sekiannnnn :*


No comments:
Post a Comment