Now , tengok topic hrni . 14/9/2012 *moodRojakkk* . Maksud ? Maksudnya , mood Aienn kejap happy kejap boring , kejap gila n blablabla . Kat sch ada Sambutan Penutupan Kemerdekaan . Bestie Aienn tk dtg pulak ! -.- Ciss ! Bengapp aku jadiknyaa tanpa Bestie aku ! So , Aienn cari lah kawan lain . Lps rehat ada motivasi for merdeka . Perrhhh best gila . Video sume pasal perang . But sedih jgk tengok dorang . :'/ Alhamdulillah Aienn tk hidup zaman tuu . :') Last sekali , pnceramah suruh semua bdk tahun 6 cari Sahabat Sejati n duduk dkt depan pentas . Aienn sorg tkde Bestie . Tk dtg . :'/ So , Aienn ambik lah Hana jadi Sahabat Sejati Aienn . *cut.malas.cerita.seterusnya*
Lepas cari sahabat sejati tu , penceramah suruh kitorg nyanyi lagu Masihkah kau ingat , Teman Sejati n apa entah lagi . Time tu , air mata Aienn tk boleh berhenti . Bila mengenangkan kehidupan selama 6 tahun kat sekolah kebangsaan . Mmg sedih sangat-2 ! Aienn kne marah lah , gaduh dgn kawan lah . Itu lah , ini lah . Tiba-2 masa nyanyi lagu tu , teringat apa yang ayah cakap "AIENN, ABAH CADANG KITA SEKELUARGA TINGGALKAN TAMAN BIDARA, SELAYANG ." Ya Allah , masa tu , hanya Allah je yang tau apa perasaan Aienn . Sedih Gilaa !! :'/ Lepas ingat pasal tu , teringat pulak dgn kwan laki Aienn . Rindu sangatsangat . Today birthday die pulak tuu !
Memang tak sanggup nak tinggalkan kawan-2 yang sporting gila . Sayanggggg sangatsangat dekat kawan-2 Aienn !! ILoveYouGuys ! :'* #Cut#
Balik , nmpk kakak kawan Aienn . Tak perasan pulak belakang Aienn kawan Aienn tu . Kakak die nampak die keluar dr pagar sklh , terus ckp "Happy Birthday"
Masa tu Aienn dengar . Dalam Hati Aienn , knp lah Aienn tak ada kakak baik mcm tu ? Knp Aienn ditakdirkan jadi anak tunggal ? :'/ Hmmm bersyukur sajaaa . :')
Tamatlah sudah cerita Aienn yg pnjang nii . Thanks sbb sudi baca . Yang tk baca tu , tk pe . Ni hanya luahan perasaan jee :)


No comments:
Post a Comment