Entri kali ni , simple je . Luahan perasaan samata'mata . So , sape'sape tak nak baca , please lah , tk pyh baca . Nanti kang , cakap gedik lah itu lah ini lah . Okey . Back to the topic . Kawan Aienn cakap , Aienn ngn ExBf Aienn mcm suami isteri . Hoi , gila ke kau ?? Suka hati kau je kan ? :'/ Bila Aienn tanya "Bukti ? " boleh die jawap "Mcm tk tau plk ... " Cisss die niehh ! Buat aku panas je tauu Naza !! Senget kepale otak aku chat ngn kau ! -.- Dahh laa we , nak sangka buruk , bagi bukti blh tak ? Dah ada bukti bg tau aku . Ni tak . Haaaiiihhhh ! Nak je aku tembak kau guna senapang gajah tawukk ! Errrr . Kau igt aku rapat sangat ke dgn kawan kau tu ? Mane ade laaaahhh .. Aku ngn die mcm kawan biasa jee .. Die pn bukan layan aku kat sklh . Sepatah pn tk keluar dr mulut die tauu . Habuk pn tarak ! :'/ Btw , seJUJURnya , aku kawan je dgn die . Die anggap aku mcm *apa* tu die kay . Tak faham lagi ? Face to face . Aku explain . :)
Kbaiiiiii



No comments:
Post a Comment