❀ UPSR Sudah Melabuhkan Tirainya . Facebook , Blog , YouTube Mula Beroperasi Seperti Sedia Kala . Insyaallah Blog Ini Akan Terpelihara Dengan EntriEntri Dari Tuan Empunya Blog . Tolong Doakan 5A's Untuk Saya . ❀

13/9/2012 *MeRdEkA !!!!*


Alhamdulillah habis jgk UPSR and Aienn pnjg umur . Etcually UPSR bnde yang Aienn tak boleh lupakan . Seumur hidup Aienn ni lah yang pertama ! Aienn dah cuba buat yang TERbaik . So , mntk jasa baik korg untuk doakan Aienn 5A's yeee . :) Thankyou sape-2 yang doakan  . First day UPSR , mak Aienn ambik M.C 
Balik tu , mak Aienn yang ambik Aienn dr sch . Perrhhhh , terkejut gila kott !! Nmpk je mak dpn pagar , terus lari gi kat mak ! :D Happy gila time tuuhh ! Mak Aienn buat suprise pulak daaahh ! :D
Petang , ayh Aienn balik kerja , Aienn dpt suprise lagi ! Ce teka ??? 
Samsung Galexy Y kott ! Aienn tau , ramai yang lagi hebat dari Aienn . Pakai BB lah , iPhone laa .. Ape Aienn kesah . Aienn bersyukur dpt phone tuu tau ? -.-  Harini , 13/9/2012 . balik je sch , salam ayah , terus ambik phone , online leeee . Ape lg knnn .. Then tk lama tuu , nmpk Mac.D yeahhh ! Mmg best lahh !

Okay . Tomorrow , my special friend's birthday . :D See , tk sama jantina pn Special Friend tauuu ... *JellyPlease*  Nak bg hadiah , tapi malu kot . Nanti , ada laa yang buat fitnah Bengap dia tuuu !! :/
Kay lahh . baii kawan-2 . -.-'
# SorryTiadaGambar.BelumSempatSnap#

No comments:

Post a Comment