Alhamdulillah habis jgk UPSR and Aienn pnjg umur . Etcually UPSR bnde yang Aienn tak boleh lupakan . Seumur hidup Aienn ni lah yang pertama ! Aienn dah cuba buat yang TERbaik . So , mntk jasa baik korg untuk doakan Aienn 5A's yeee . :) Thankyou sape-2 yang doakan . First day UPSR , mak Aienn ambik M.C
Balik tu , mak Aienn yang ambik Aienn dr sch . Perrhhhh , terkejut gila kott !! Nmpk je mak dpn pagar , terus lari gi kat mak ! :D Happy gila time tuuhh ! Mak Aienn buat suprise pulak daaahh ! :D
Petang , ayh Aienn balik kerja , Aienn dpt suprise lagi ! Ce teka ???
Samsung Galexy Y kott ! Aienn tau , ramai yang lagi hebat dari Aienn . Pakai BB lah , iPhone laa .. Ape Aienn kesah . Aienn bersyukur dpt phone tuu tau ? -.- Harini , 13/9/2012 . balik je sch , salam ayah , terus ambik phone , online leeee . Ape lg knnn .. Then tk lama tuu , nmpk Mac.D yeahhh ! Mmg best lahh !
Okay . Tomorrow , my special friend's birthday . :D See , tk sama jantina pn Special Friend tauuu ... *JellyPlease* Nak bg hadiah , tapi malu kot . Nanti , ada laa yang buat fitnah Bengap dia tuuu !! :/
Kay lahh . baii kawan-2 . -.-'
# SorryTiadaGambar.BelumSempatSnap#


No comments:
Post a Comment