Assalamualaikum .
Haaaaa , ade sape-2 dekat sini tak tau nak pasang cursor ?
Okey , for sape-2 yang masih tak tau macam mana nak pasang ,
boleh belajar kat Tuto yang ain nak bagi ni .
Dah sedia ? Let's Goooooooo Guyssss !
1.Copy code cursor yang korang nak
2.Paste dekat HTML/JavaScript
Cara nak paste code >>
1.Dashboard > Design > add gadget > HTML/JavaScript
2.Paste code tadi
3.SAVE !
Senang je kan ? Selamat Mencuba !
Woooppss ! Sorry lupa .
Korang juga boleh pilih cursor kat

No comments:
Post a Comment