❀ UPSR Sudah Melabuhkan Tirainya . Facebook , Blog , YouTube Mula Beroperasi Seperti Sedia Kala . Insyaallah Blog Ini Akan Terpelihara Dengan EntriEntri Dari Tuan Empunya Blog . Tolong Doakan 5A's Untuk Saya . ❀

Cara nak pasang cursor

Assalamualaikum .
Haaaaa , ade sape-2 dekat sini tak tau nak pasang cursor ?
Okey , for sape-2 yang masih tak tau macam mana nak pasang , 
boleh belajar kat Tuto yang ain nak bagi ni .
Dah sedia ? Let's Goooooooo Guyssss !


1.Copy code cursor yang korang nak 
2.Paste dekat HTML/JavaScript

Cara nak paste code >>

1.Dashboard > Design > add gadget > HTML/JavaScript

2.Paste code tadi

3.SAVE !

Senang je kan ? Selamat Mencuba !

Woooppss ! Sorry lupa .
Korang juga boleh pilih cursor kat

Sini atau Sini

No comments:

Post a Comment